החובבנים מחכים למוזה שתבוא,
אנחנו באים לעבודה.

אנחנו אתכם עד שהלקוח שלכם יחווה את החוויה ויאמר לנו:
"ראיתי את הסרט שלכם, מצאתם חן בעיני, בואו נעבוד יחד".






התקשרו עכשיו : 077-411-8100
 

בידול

מאת בית תוכן‏ בתאריך יום שישי 1 יוני 2012‏ בשעה 16:18

המבדיל בין קודש לחול? והפעם - בידול


הקמת עסק חדש בעולם תחרותי וחסר סבלנות כרוכה בעבודה קשה מתוכננת היטב שצופה אל העתיד. על מנת להצליח, חייב עסק חדש, לבדל עצמו משאר העסקים וליצור גורם התעניינות המיוחד לו, ולו בלבד. עבודה אסטרטגית נכונה החל משלביו הראשוניים ביותר של העסק בשילוב קריאטיביות בחשיפת העסק החדש, בשיווקו ופרסומו - תוביל בדרך כלל להתרחשות חיובית ורצויה סביב העסק ולהכנסה גבוהה יותר.

יתרונו ותרומתו של אסטרטג הנלווה לפרויקט החל משלביו הראשוניים ביותר, לא תסולא בפז. ניסיונו בתכנון נכון של האסטרטגיה בה יש לנקוט, היכן יש להציג העסק, כיצד ומתי יש לחשוף העסק- כל אלו דברים שאלמלא יבוצעו בצורה נכונה עלולים להקשות, עד כדי למנוע, על העסק מלצמוח ולהתפתח.אחד הנושאים החשובים בהם יש לטפל – בידול... איך לא להיות עוד ממה שיש ולהפוך למענה לצורך... למה שאין עדיין....

כיזמים וכבעלי עסקים אנו שומעים הרבה את המושגים בידול, ייחודיות ויתרון יחסי. אלו הם כמובן מושגים שיווקיים המדגישים בפנינו את הצורך שלנו כבעלי עסק להיות שונים ממתחרינו.

בשוק בו אנו פועלים קיימת תחרות המצריכה לבנות אסטרטגיה שיווקית ולבצע פעילויות שיווקיות שיקדמו את העסק שלנו ויובילו אותנו לחשיפה גדולה יותר, למודעות גבוהה יותר בקרב קהל היעד שלנו, לגיוס לקוחות חדשים, שימור לקוחות קיימים ועוד.
הרצון שלנו שדברים אלו יתקיימו מחייב אותנו לבלוט, להיות ייחודיים, לחפש את היתרון היחסי שלנו אל מול מתחרינו כדי שהצרכנים הפוטנציאליים יבחרו דווקא בנו.
חייבים לומר גם את האמת , בודדים הם העסקים החדשים כיום, בכל תחום, שממציאים את הגלגל מחדש. רוב רובם של העסקים מנסה לבצע דריסת רגל בעולם רווי, שבו צרכי קהל הצרכנים כבר מסופקים במלואם.עולם שבו כל המותגים לבושים בסרבל עם לוגו במרכזו...שבו כולם מבטיחים חוויה של פעם בחיים ו... כולם יודעים גם לעשות קסמים, גם לקפל בלונים, גם להוציא חמוס מאולף מהתיק ...

איך בכל זאת עושים זאת? באמצעות סיפור אישי ונכון, שיחבר וימשוך אליו את קהל הצרכנים המיועד. אנשים אוהבים "סיפור טוב" אליו הם יכולים להתחבר, ובמידה והמוצר המוצע זהה למוצר אחר, החלטתם לבחור באחד על פני האחר תעשה לפי החיבור האישי אותו הם מרגישים לעסק. מותג חדש שיבחר להציג סיפור מתאים שמשרה אמינות וגורם לתחושת חיבור על ידי קהל הצרכנים שלו למוצר אותו הוא מציע, ישכלל וישדרג את עסקו בכמה רמות מעלה  הסיפור הזה – סיפורו של המותג הוא קצה החוט הראשון ליצירת עולם תוכן בלעדי, מבודל...

הדבר החשוב ביותר הוא פישוט הדברים והגדרתם המדויקת. על העסק החדש להציג בבירור במה הוא שונה מעסקים אחרים.לא במה הוא טוב יותר!!! במה הוא שונה!
היתרון הראשי והעיקרי שלנו כעסקים קטנים או בינוניים הוא היכולת  לבצע ניסוי וטעייה ולמתוח את הגבולות – במהלך בניית המותג ויצירת עולם התוכן שלו מותר לנו לנסות תהליכים משמעותיים – לוותר על "המתבלבל" במותג " מיכאל המתבלבל " למשל... להחליט שהתלבושת שלנו תהייה כך... או... אחרת.. לבדוק תגובות מלקוחותינו, לבצע תהליך של משובים....
גמישות כזו בשלב מוקדם שבו אנחנו עדיין יכולים "להתחרט" היא דבר שכמעט ולא מתאפשר בחברה גדולה ומבוססת שמריצה תהליכים שיווקיים לאורך זמן תוך היצמדות לתוכנית הפעולה שהותוותה לה.

לסיכומו של עניין -
וודאו כי עסקכם מובדל מעסקים אחרים העשויים להידמות לו בתוכן;יצירת סיפור אישי למותג היא תחילתו של תהליך יצירת עולם תוכן אמית שיכול מיידית להפוך למוצר מוכר ובעל יכולת מכירה.