החובבנים מחכים למוזה שתבוא,
אנחנו באים לעבודה.

אנחנו אתכם עד שהלקוח שלכם יחווה את החוויה ויאמר לנו:
"ראיתי את הסרט שלכם, מצאתם חן בעיני, בואו נעבוד יחד".





התקשרו עכשיו : 077-411-8100 

תוכן

מאת בית תוכן‏ בתאריך יום שני 26 מרץ 2012‏ בשעה 13:33

התוכן הוא המלך... אני מותג - מי יכול עלי?


מקדונלדס, פיצה האט , קוקה קולה, לגו, בית תוכן.... הם כולם מותגים ...
מהו מותג?
המילה מותג מורכבת מצמד מילים שחוברו להן יחדיו - מותג = מוצר עם תג.כלומר המוצר הוא במקרה זה – אתם , וברגע שמוצמד לו תג ( מחיר ) ראוי. תג ( איכות) ראוי ותג ( פופולאריות)  ראוי – הוא הופך למותג.
מותג הינו הבטחה.  זה... "הרעיון הגדול", הכוח המניע, האסטרטגיה והציפייה הכובשת לה מקום של קבע במוחו של הצרכן בדבר מוצר, שירות או אמן ילדים אשר אותם הוא אוהב ולדעתו התועלת שבהם הינה – "בלתי ניתנת להשגה אצל מותגים אחרים".

אנחנו רוצים לקוחות שמתאהבים במותגים, לקוחות שמשקיעים בהם את מיטב כספם ומשוכנעים בעליונות המותג שרכשו ,בוטחים בהם ולעיתים מפתחים להם נאמנות ארוכת שנים..לקוחות שיזמינו אתכם שוב ושוב , לאולם המופעים , לקניון, לסדנא וליום ההולדת של כל המשפחה על ענפיה השונים ...
תהליך הפיכת מיכאל הליצן המשתולל ( זוכרים אותו?) למותג מצליח בתחום כורך בתוכו מספר צעדים. רובם אגב צעדי מחשבה, תכנון, הבנה... ורק אחר כך צעדי השקעה כלכלית...
אבל למה צריך את זה? מה התועלת במיתוג ?

* עבור המותג – זו היכולת לקביעת תג מחיר מעבר למוצר היסוד, להגדלת נתחי שוק,
יצירת נאמנות לקוחות , להעמקת ביסוס בתודעה בתוך השוק העסקי המוכר לו והרחבתו.

* עבור הקונה - נוחות, "קיצור דרך" מחשבתי, ערך פסיכולוגי מעבר לתועלת ה"מוצרית",וכמובן העלאת הערך העצמי של המשתמש לעומת הסביבה שלו – לי יש מה שלכם אין.....

איך ממתגים ?

המיתוג נעשה בפועל ע"י הפעלת תמהיל של שיווק וקידום באופן מייטבי ומדוייק לפילוח קהלי יעד כשמטרות השיווק פשוט מוגדרות כ"בניית המותג".
 
והנה שאלת השאלות.....איך לבנות מותג מנצח ?

יש דרכים רבות לבנות מותג מנצח, אולם המשותף למוצלחות הוא ההבנה כי:
א. מיתוג זה עבודה של חשיבה - לא של גרפיקה, סמלילים ולוגו
ב. מיתוג נכון מחייב הבנה מעמיקה של שוק היעד - ומדינת היעד
(ע"ע כשלונות חברות המיתוג שמעבר לים בישראל, ע"ע סטארבאקס)
ג. מיתוג זו עבודה אסטרטגית - ולא טקטית
והכי חשוב למצוא את הפרטנר לבניית המותג, לבניית אסטרטגיה שתוביל להכנסה.